ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Rozważania, opinie, przemyślenia na tematy związane z World of Tanks.

ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez HanysFromSilesia » 18 lip 2013, o 20:51

Jak w tytule jestem jednym z tych graczy ,,starej daty,, ktory jest przeciwnikiem trzech powyzszych patentow czyli modow, graczy i klanow owladnietych mania statystyk oraz goldshotow...

a) Mody... nigdy w ciagu 2 letniej kariery w WoT nie wklejalem moda do gry. Jesli chodzi o celowniki zmienione jedynie graficznie i dzwieki to jeszcze ujdzie, jedna skorki z weekspotami i inne mocniejsze ULATWIACZE to dla mnie totalna pomylka...

b) Statystyki, effi i caly xvm... jest czyms co powoduje w 25% czysta rywalizacje a w pozostalych 75% cos przypominajacego rasizm i dyskryminacje. Bo ktos jest czerwony ( burak obrazliwie ) czy ktos jest niebieskim bogiem... nie da sie utrzymac idealnych statystyk LUBIAC GRANIE... po paru K bitew zwiadowcami z niskimi obrazeniami i artyleria z niska celnoscia to wrecz niemozliwe!!!

c) zlote pociski to u mnie krotki temat... dla mnie powinna to byc amunicja dostepna tylko do wojen klanowych i esportu...

Jestem ciekaw czy w swoich pogladach jestem graczem niszowym w bardzo malym %... mniejszosci??? Napiszcie co sadzicie i z ktorymi pogladami sie zgadzacie lub nie... spokojna dyskusja mile widziana ;)

P.S. Przepraszam za polskie znaki ale pisze z mobilki bez polskich znakow ;) Poprawie jak wejde na PC...
  • 8

ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER
Avatar użytkownika
HanysFromSilesia
Starszy Plutonowy
 
Posty: 75
Dołączył(a): 9 lip 2013, o 22:28
Reputacja: 25
Dobry czołgista
Nazwa w grze: HanysFromSilesia

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez specnaz14 » 18 lip 2013, o 21:05

Podpisuje się rękami i nogami pod tym co napisałeś:)
Trzeba wziąć pod uwagę że grając normalnie jest znacznie trudniej utrzymać staty., jak widziałem tu na forum mody typu właśnie weekspoty czy mapka pokazująca w która strone "patrzą" przeciwnicy lub czy akurat dobrze jestesmy ustawieni żeby odbijać pociski no to jaki problem grać wtedy i utrzymywać wyższe staty ŻADEN:)

A co do złotek to Mi osobiście wszystko jedno:) gdyż gram rekracyjnie:) więc jak padne od czyjejś "kasy" :):) to super:)
  • 1

Garaż:
USA: M22 Locust, M4 Sherman, T71, RAM II, T14, M26 Pershing, T69, T34, T110E3
ZSRR: T-34, Matilda IV, Churchill III, KV-1, KV-1S, KV-2, T-150, IS
Niemcy: Hetzer, Pz.Kpfw. IV, T-25, VK 3601 (H)
Japonia: Type 3 Chi-Nu Kai
Wielka Brytania: Matilda Black Prince, Excelsior, Churchill VII
Avatar użytkownika
specnaz14
Sierżant Sztabowy
 
Posty: 186
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 23:13
Reputacja: 191
Weteran czołgista
Nazwa w grze: Specna14z

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez vonAue » 18 lip 2013, o 21:22

Również się zgadzam - zwłaszcza z punktem c.
  • 0

Bóg umarł! Bóg nie żyje! Myśmy go zabili! Jakże się pocieszymy, mordercy nad mordercami? Najświętsze i najmożniejsze, co świat dotąd posiadał, krwią spłynęło pod naszymi nożami – kto zetrze z nas tę krew? Jakaż woda obmyć by nas mogła? Jakież uroczystości pokutne, jakież igrzyska święte będziem musieli wynaleźć? Nie jestże wielkość tego czynu za wielka dla nas? Czyż nie musimy sami stać się bogami, by tylko zdawać się jego godnymi? - F. Nietzsche
Avatar użytkownika
vonAue
Chorąży Sztabowy
 
Posty: 781
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 07:29
Lokalizacja: Cieszyn
Reputacja: 522
Lis Pustyni
Nazwa w grze: Jean_Pierre_Rheinault

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez Simikao » 19 lip 2013, o 14:06

Punkty a i c to biznes, ich się nie pozbędziesz; gold ammo to wiadomo jak zasila portfele WG, natomiast dzięki modom ta gra ma szanse utrzymać na topie jeszcze dłużej, daje też przewagę nad WT (jeżeli są tam mody to mi wybaczcie i skreślcie to). Dzięki modom gra utrzynuje się na rynku dłużej - doskonałym przykładem jest Arma II i DayZ.
Natomiast punkt b zawsze istniał tylko sprawdzało się staty na własną rękę. Teraz to prawda stało się to powszechniejsze, ale rzadko jest przestrzegane rygorystycznie. Nikt mi nie powie, że kiedyś klany (zwłaszcza te lepsze) przyjmowały każdego kto złożył podanie. Powtarzam: od zawsze (i na zawsze) istniała (i będzie istnieć) forma selekcji, a wszyscy (przynajmniej ci bardziej...) wiedzą, że nie należy ufać ślepo XVM, bo on jest tylko algorytmem. Tak samo WN6. Jest z nim tak jak z demokracją - jest to zły system, ale lepszego jeszcze nie wymyślono.
  • 0

"Education is the most powerful weapon which you can use to change the world" ~Nelson Mandela

MÓJ GARAŻ

Obrazek
Avatar użytkownika
Simikao
Starszy Sierżant
 
Posty: 179
Dołączył(a): 9 lip 2013, o 10:18
Lokalizacja: Warszawa
Reputacja: 278
Lis Pustyni
Nazwa w grze: Simikao

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez Mr Goro » 19 lip 2013, o 19:54

Jedna sprawa dotycząca połączonych rzeczy - modów oraz statystyk. Korzystam z XVM'a, który pokazuje statystyki każdego gracza, ilość jego rozegranych bitew, % wygranych i inne. Do tego przelicza automatycznie na podstawie tego ogólny % szansy na wygraną danej bitwy. Czy jest to pomocne? Powiem, że jak najbardziej! Dlaczego? Dlatego, że się to sprawdza i widać różnicę podczas bitew! Możemy wtedy określić wstępnie styl gry jaki możemy przyjąć. Im większy ogólny % szans na wygraną i im więcej słabych statystycznie graczy, lub/i z małą ilością rozegranych bitew, możemy zagrać o wiele bardziej agresywnie, pozwolić sobie na szarżowanie, na śmiałe dojeżdżanie do wroga, dlatego że gracz niedoświadczony po prostu spanikuje i nie będzie umiał sobie z nami poradzić, również z dużą szansą na to, że nie będzie miał pojęcia gdzie są weakspoty pojazdu, którym się poruszamy, co dla przykładu czyni brytyjskie TD'ki, czy chociażby Super Pershinga niezniszczalnymi. Jeśli szansę na wygraną wahają się pomiędzy 48-52% a w przeciwnej drużynie jest mało "pomidorków", wtedy warto dobrze się zastanowić nad ruchami jakie chcemy wykonywać. Przeciwna drużyna będzie grała na poziomie dobrym i to co my sami zrobimy podczas bitwy, może mieć często kluczowe znaczenie dla wygranej bitwy na naszej flance, lub nawet wygranej całego meczu. Dodatkowo, jeśli widzimy pluton "niebieskich bogów" z góry wiemy że ci osobnicy grają na poziomie bardzo dobrym i wiecie co? Za każdym razem to się sprawdza, z doświadczenia wiem że bardzo często tacy gracze potrafią w jednym momencie odwrócić sytuację na polu bitwy. Dlatego też warto dać znać swojej drużynie, że właśnie ich trzeba wyeliminować ASAP, czyli jak najszybciej. Jest to zatem jak najbardziej pomocne. Wszystko to co piszę, jest oparte na moim własnym doświadczeniu i obserwacjach, więc nikt nie powie mi, że jest inaczej.

Co do innych modów - skórki z weakspotami są niejako oszustwem, tu się zgodzę, dlatego osobiście uważam, że każdy mod pokazujący weakspoty powinien być zakazany. Nie tylko ten 3D, ale każdy inny również, gdyż nie jest problemem oberwać kilka strzałów będąc beznadziejnie wysuniętym, ale za to załadować złotą pestkę i wysadzić gościa jednym strzałem w ammo rack. Mody z celownikami i dźwiękami? Miłe dla oka i ucha, uprzyjemniają rozgrywkę i nie mają nic wspólnego z ułatwianiem.

Amunicja premium - tutaj powiem tylko jedno: Ta amunicja powinna w ogóle NIE ISTNIEĆ.

specnaz14 napisał(a):Podpisuje się rękami i nogami pod tym co napisałeś:)
Trzeba wziąć pod uwagę że grając normalnie jest znacznie trudniej utrzymać staty., jak widziałem tu na forum mody typu właśnie weekspoty czy mapka pokazująca w która strone "patrzą" przeciwnicy lub czy akurat dobrze jestesmy ustawieni żeby odbijać pociski no to jaki problem grać wtedy i utrzymywać wyższe staty ŻADEN:)


Powiem tak, bredzisz Panie jak potłuczony :) Statystyki owszem, jest trudno utrzymać, szczególnie grając jedynie na randomach. Jaki z tego wniosek? A taki, że statystyki pokazują FAKTYCZNE umiejętności gracza. A to dlatego, że mieć średnią wygranych na poziomie 47-49% to nie problem, wystarczy wygrywać 1 na 3 i więcej bitew a taki rezultat można osiągnąć nawet i będąc AFK. Miej natomiast WR na poziomie 52% i więcej i spróbuj to utrzymać na randomach, szczególnie w weekendy. Wtedy w bitwach trzeba się ostro namordować, by przyczynić się do zwycięstwa drużyny i wtedy też pokazujesz, że zasługujesz na te 52% WR i Twoje działania mają duży wpływ na to jak się bitwa zakończy.
Druga rzecz - "mapka pokazująca w która strone "patrzą" przeciwnicy" - pokaż mi taką mapkę, bo jeszcze nigdy takowej nie widziałem. Widziałem jedynie taką, która pokazuje w którą stronę my sami "patrzymy" a nie jest to żadne ułatwienie, bo to gdzie patrzymy widać na ekranie całego monitora, prawda? Jest to więc tylko dodatek dla osób, które lubią gadżety na swoim UI.
Dalej - mod pokazujący czy jesteśmy dobrze ustawieni by odbijać pociski - jeśli stanie na otwartym polu naprzeciw nas gracz doświadczony, który wie gdzie strzelać, kątowanie nam nie pomoże. Pomijam tutaj sidescraping, który wykorzystuje obecność przeszkody takie jak budynek/skała za którą możemy się schować i u każdego czołgu wygląda tak samo i naprawdę nie potrzeba do tego żadnego moda pokazującego stopień wychylenia. Wyjeżdża mi taki KW-1, który jest przez wielu uważany za OP jeśli chodzi o pancerz na swoim tierze. Ustawia się do mnie pod perfekcyjnym wręcz kątem a potem wielce jest zdziwiony i nie wie co ma robić, gdy okazuje się, że ja nadal punktuję go bez problemu, celując po prostu w jego weakspoty. Wtedy spamuje taki "wtf omg hax cheater omg noob gold ammo kid!!!1111oneoneone" a ja tylko wciskam TAB, sprawdzam typa na XVMie i okazuje się, że to nowicjusz, który nie ma nawet 500 bitew, nie ma pojęcia o grze i myślał, że dzięki modowi będzie niepokonany.

Powiem tak, pobierz sobie te mody, bo to nic nie kosztuje, dobij do 52%+ WR i wtedy zacznij mi opowiadać, jak bardzo łatwo jest Ci ten wynik utrzymać na randomach :)
  • 10

Garaż:
Chiny: Type T-34
Francja: ARL 44
Niemcy: Pz.Kpfw. VIB Tiger II, Jagdpanther, Hummel, Pz.Kpfw. III/IV, Pz.Kpfw. IV S., LTraktor
Wielka Brytania: Cromwell, Churchill I
USA: T29, M10 Wolverine, M18 Hellcat, T26E4, T34, M4 Sherman
ZSRR: T-43, KW-1S, IS-8, Churchill III, SU-85, KW-1
Avatar użytkownika
Mr Goro
Chorąży
 
Posty: 408
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 08:46
Lokalizacja: Tczew
Reputacja: 162
Weteran czołgista
Nazwa w grze: Mr_Goro

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez HanysFromSilesia » 19 lip 2013, o 20:27

Mr Goro idealnie opisałeś te 25% graczy wykorzystujących statystyki pod taktyki itp. jednak zbyt często tacy ,,niebiescy bogowie,, pokazują umiejętności w grze przy 0 kultury... ZBYT CZĘSTO... prawie co 2-3 rundy ktoś komuś wypomina jak on zrobił X tier mając takie umiejętności czy teksty ,,lepiej odinstaluj tą grę,, to prawdziwa choroba...

P.S. Niestety nie do końca jest tak różowo jak mówisz... zbyt często byłem świadkiem jak koledzy z klanu mający XVM podawali jak to mamy 80-90% na wygraną a wtopy do 1-2 były hehe ;) A plutony ,,niebieskich,, często giną jako 1wsze ;) Jest to jakieś 25-30% przypadków ale tu jednak widać że statystyki nie grają :)

Wczoraj miałem super ubaw jak kolega z klanu napisał że mamy wypasiony pluton ,,niebieskich,, ale wróg ma 3 takie, a tu po chwili od naszych ,,niebieskich,, kolegów ,,GG drużyno buraków,, i wszyscy do wody wskoczyli xD
  • 1

ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER
Avatar użytkownika
HanysFromSilesia
Starszy Plutonowy
 
Posty: 75
Dołączył(a): 9 lip 2013, o 22:28
Reputacja: 25
Dobry czołgista
Nazwa w grze: HanysFromSilesia

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez specnaz14 » 20 lip 2013, o 00:23

Mr Goro to że Ty nie widziałeś takiej mapki nie znaczy że nie istnieje:) Skoro o tym pisze to jasne jest że ją widziałem. Prosze bardzo: viewtopic.php?f=14&t=2380 powiem jeszcze ze mniej więcej w połowie jest screen pokazujący o co mi chodzi. . Oczywiście mając taka mapkę niema gwarancji ze wygra sie bitwe, ale przeciwnika łatwiej kąsać widząc w którą stronę akurat ma odwróconą wieże. Jeśli wg Ciebie taki mod nie pomaga w poprawianiu swoich statystyk to niema o czym gadać. Co do moda o kontowaniu strzałów to co napisałeś jest prawdą ale trzeba przyznać ze nie każdy "przeciwnik" skupia sie na weakspotach czasem po prostu walą gdzie popadnie a wtedy ustawiasz sie tak jak "trzeba" i już jest mniejsze prawdopodobieństwo ze dostaniesz po dupie:).
Na moje statystyki nie zwracaj uwagi:) gdyż ja gram rekracyjnie i nie mam w tej grze skilla nie wiadomo jakiego:) i zawsze gram na randomach:)
A za takie mody podziekuje:) gdyż moim zdaniem zabija to cały sens gry:)
  • 0

Garaż:
USA: M22 Locust, M4 Sherman, T71, RAM II, T14, M26 Pershing, T69, T34, T110E3
ZSRR: T-34, Matilda IV, Churchill III, KV-1, KV-1S, KV-2, T-150, IS
Niemcy: Hetzer, Pz.Kpfw. IV, T-25, VK 3601 (H)
Japonia: Type 3 Chi-Nu Kai
Wielka Brytania: Matilda Black Prince, Excelsior, Churchill VII
Avatar użytkownika
specnaz14
Sierżant Sztabowy
 
Posty: 186
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 23:13
Reputacja: 191
Weteran czołgista
Nazwa w grze: Specna14z

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez kuraq » 20 lip 2013, o 00:36

Ja też gram rekreacyjnie, staty możecie śmiało sprawdzać :)
Uważam, że wszystkie te trzy elementy, dopóki są w równym stopniu dostępne dla każdego(prem amo za złoto było w mojej opinii złe), to jest ok.
Nie wyobrażam sobie gry bez tych modyfikacji, które używam, właśnie dlatego, że gram dla przyjemności i nie mam siły i czasu zapamiętywać pozycji przeciwnika czy mojego czasu ładowania.
Do tego używam XVM, bo jest przydatny :) No i licznik obrażeń, bo lubię widzieć, co zrobiłem.

Skórek też używam, ale bardziej dlatego, że gram na kompie Taty, a on nie wyobraża sobie gry bez tego. Czołgów jest dużo i trudno zapamiętać je wszystkie jak się ma miliardy innych spraw na głowie ;)

A gold amo? No czasem trzeba, ale 95% gram bez.
  • 0

Chiny: 121, wz-132
Francja: AMX 13 90,amx 50 100, 50b, szmata, 105 leFH18B2, lorr155
Rzesza: aufklpanther, pzvm10, jgtiger, KT, panther
USA: Szprot, t32, t34, t69, m8a1, hellcat
ZSRR: su-101, isu-152, t-54, kw-1s, IS-3, IS-7, obj.140
Obrazek
Avatar użytkownika
kuraq
Chorąży
 
Posty: 474
Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 22:42
Lokalizacja: Poznań
Reputacja: 167
Weteran czołgista
Nazwa w grze: kuraq

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez Mr Goro » 20 lip 2013, o 02:54

specnaz14 napisał(a):Mr Goro to że Ty nie widziałeś takiej mapki nie znaczy że nie istnieje:) Skoro o tym pisze to jasne jest że ją widziałem. Prosze bardzo: viewtopic.php?f=14&t=2380 powiem jeszcze ze mniej więcej w połowie jest screen pokazujący o co mi chodzi. . Oczywiście mając taka mapkę niema gwarancji ze wygra sie bitwe, ale przeciwnika łatwiej kąsać widząc w którą stronę akurat ma odwróconą wieże. Jeśli wg Ciebie taki mod nie pomaga w poprawianiu swoich statystyk to niema o czym gadać. Co do moda o kontowaniu strzałów to co napisałeś jest prawdą ale trzeba przyznać ze nie każdy "przeciwnik" skupia sie na weakspotach czasem po prostu walą gdzie popadnie a wtedy ustawiasz sie tak jak "trzeba" i już jest mniejsze prawdopodobieństwo ze dostaniesz po dupie:).
Na moje statystyki nie zwracaj uwagi:) gdyż ja gram rekracyjnie i nie mam w tej grze skilla nie wiadomo jakiego:) i zawsze gram na randomach:)
A za takie mody podziekuje:) gdyż moim zdaniem zabija to cały sens gry:)

Dlatego właśnie napisałem, żebyś mi taki mod pokazał :) Widzę że taki jednak jest, więc moja opinia jest taka, że ludzi z tą modyfikacją powinno się banować, tudzież wprowadzić jakiegoś anty-moda, który usuwałby za karę mapę całkowicie :) Na statystyki patrzę, ale tylko swoje. Ne oceniam innych za ich słabą lub dobrą grę. Jednak jeśli ktoś gra słabo i XVM jako mod mi to pokazuje i jedynie dostarcza informacji (nie ułatwia rozgrywki), to czemu miałbym nie wykorzystać moich własnych umiejętności do wyeliminowania takiego z gry? :) A to z pewnością nie jest oszukiwaniem takim jak posiadanie skinów z weakspotami czy tej mapy o której napisałeś :) Dlatego też nie można wrzucać wszystkich modów do jednego worka z nalepką "ułatwienia".
  • 0

Garaż:
Chiny: Type T-34
Francja: ARL 44
Niemcy: Pz.Kpfw. VIB Tiger II, Jagdpanther, Hummel, Pz.Kpfw. III/IV, Pz.Kpfw. IV S., LTraktor
Wielka Brytania: Cromwell, Churchill I
USA: T29, M10 Wolverine, M18 Hellcat, T26E4, T34, M4 Sherman
ZSRR: T-43, KW-1S, IS-8, Churchill III, SU-85, KW-1
Avatar użytkownika
Mr Goro
Chorąży
 
Posty: 408
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 08:46
Lokalizacja: Tczew
Reputacja: 162
Weteran czołgista
Nazwa w grze: Mr_Goro

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez Simikao » 20 lip 2013, o 03:01

@up: to jest nowy mod, który nie został jeszcze zakazany, ale prawdopodobnie skończy jak lasery, usuwanie drzew, modele 3D, itd.
  • 0

"Education is the most powerful weapon which you can use to change the world" ~Nelson Mandela

MÓJ GARAŻ

Obrazek
Avatar użytkownika
Simikao
Starszy Sierżant
 
Posty: 179
Dołączył(a): 9 lip 2013, o 10:18
Lokalizacja: Warszawa
Reputacja: 278
Lis Pustyni
Nazwa w grze: Simikao

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez specnaz14 » 20 lip 2013, o 03:17

To też ja wszystkich modów nie wrzucam do tego "wora". Chodzi mi o te konkretne "ułatwiacze" które za cholerę nie pasują do charakteru gry.
Do tego moda ze statystykami o którym mówisz nie mam najmniejszego problemu.
  • 0

Garaż:
USA: M22 Locust, M4 Sherman, T71, RAM II, T14, M26 Pershing, T69, T34, T110E3
ZSRR: T-34, Matilda IV, Churchill III, KV-1, KV-1S, KV-2, T-150, IS
Niemcy: Hetzer, Pz.Kpfw. IV, T-25, VK 3601 (H)
Japonia: Type 3 Chi-Nu Kai
Wielka Brytania: Matilda Black Prince, Excelsior, Churchill VII
Avatar użytkownika
specnaz14
Sierżant Sztabowy
 
Posty: 186
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 23:13
Reputacja: 191
Weteran czołgista
Nazwa w grze: Specna14z

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez wirklit » 20 lip 2013, o 05:18

Obrazek

A) Wolę żeby pomidor nauczył się gdzie strzelać ze skórkami niż żeby lamił całe życie.
B) Jak widzę pomidora z 20k bitew w t10 psującego grę WSZYSTKIM to wiem, że muszę jechać za nim i ratować flankę.
I wcale nie trzeba być niebieskim bogiem żeby co najmniej ogarnąć słaby pojazd, na dodatek wcale nie jest trudno nadrobić straty takowym spowodowane. Jestem zielonym przeciętniakiem, a jakoś daje radę więc chyba się da.
C) Tutaj nie ma dużo gadania - jeśli rzuca mnie stockowym IS-3 na t10 albo stockowym Tigerem na t9 to na pewno będę jechał i walił srebrnymi pestkami jak grochem o ścianę... *SARKAZM*

Nie mam nic więcej do napisania.
  • 10

Obrazek
Avatar użytkownika
wirklit
Starszy Plutonowy
 
Posty: 85
Dołączył(a): 19 maja 2013, o 01:19
Lokalizacja: Koniec świata (e.g. k. Lublina)
Reputacja: 246
Lis Pustyni
Nazwa w grze: wirklit

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez matrrix » 23 lip 2013, o 15:30

A) Nie jestem przeciwnikiem "ułatwiaczy" (sam niektórych używam). Dla mnie najśmieszniejsze jest to, że developerzy WoTa nie potrafią sami wrzucić ich do podstawowej gry. Nie mówię tutaj o skórkach na czołgi ale np. taki prosty licznik przeładowania pocisku powinien być już w standardowej wersji. Tak samo zresztą jak podpisy czołgów na minimapie albo zasięg naszego widzenia - pierdoły, bez których granie jest co najmniej irytujące. Skórek na czołgi nigdy nie używałem bo nie wiedziałem, że są (a teraz jak już wiem to są mi niepotrzebne). Nowi gracze dzięki skórkom będą mięli trochę ułatwione zadanie. Nie uważam tego za "oszukiwanie" z prostej przyczyny - co z tego, że wiesz o tym, że Maus, który stoi od Ciebie 300 metrów pod kątem 20 stopni ma weakspot na dolnej płycie, której i tak w danym momencie nie przebijesz... Posiadanie wiedzy na temat weakspotów wcale nie gwarantuje nam 100% szansy na przebicie i zadanie obrażeń więc nie można tego opisać jako typowego "oszukiwania".

B) Akurat kwestia XVM jest dla mnie jasna - nie gram bez tego moda i nie wyobrażam sobie ani jednej gry w tzw. "ciemno". Bez XVM nie wiemy jaką mamy drużynę i jak mamy zagrać. Większość bitew rozstrzyga się w pierwszej minucie - jeśli wtedy drużyna popełni jakiś kluczowy błąd to prawdopodobnie przegra mecz. Naszym zadaniem jako doświadczonych graczy jest przewidywanie możliwych wypadów i próba ich uniknięcia - XVM nam to bardzo ułatwia bo bez problemu możemy sobie określić na co stać ludzi w naszym zespole. Nieważne jakim czołgiem gramy... WoT to nie jest gra w szachy, że zawsze sztywno trzymamy się swojej taktyki - trzeba zawsze dopasowywać ruchy do swojego teamu i do zachowania przeciwnika a bez XVM staje się to niezmiernie trudne. Dzięki niemu mamy również możliwość przeanalizowani najgroźniejszych rywali w przeciwnym teamie (nasz priorytetowy cel). Prosty przykład hipotetycznej sytuacji - jadę E100, dorywają mnie dwa medy (T54 [700 effi] i Typ59 [1800effi]) i w którego mam teraz strzelać? Bez XVM strzelałbym pewnie w T54 bo to tier 9 ale dzięki XVM wiem, że paradoksalnie groźniejszy jest Typ 59 tier 8... Zabijam tak szybko jak to możliwe Typa 59 a później bez najmniejszego problemu radzę sobie z T54, który nie jest w stanie mi nic zrobić bo nawet nie wie gdzie ma celować. Takich sytuacji jest mnóstwo.
Gdy widzimy, że mamy w drużynie jakiegoś pomidora w topowym czołgu to można mu przecież napisać co ma robić - w 40% pomidory słuchają i nawet nieźle sobie radzą ale niestety w pozostałych 60% prawdopodobnie nie opanowały jeszcze umiejętności pisania... (albo piszą dopiero po tym jak zginą) - pamiętam mausa który zjechał na El Halluf na środek po czym zginał po 30 sekundach i napisał tylko "omg noob team no help go fuck yourself".
Co do ludzi, którzy cierpią z powodu efektywności. Jeśli gadacie, że was nie obchodzi wasza efektywność to dlaczego później są pretensje do innych, że wam to wypominają? (nigdy nie mogłem tego zrozumieć.... skoro masz to gdzieś to chyba... no nie wiem? masz to gdzieś tak?).

C) Wywaliłbym całą złotą amunicję z prostej przyczyny - czołgi bazujące na pancerzu są w tej chwili dyskryminowane a tak nie powinno być. Maus jest specjalnie tak wolny by można było użyć przeciw niemu taktyki flankowania. Jeśli nie możesz oflankować Mausa to znaczy, że gracz, który nim kieruje jest na tyle doświadczony, że nie pozwoli Ci tego zrobić w łatwy sposób. Gra bez golda stałaby się o wiele ciekawsza. Ciężkie czołgi o grubym pancerzu mogłyby nareszcie naprawdę używać swojego pancerza zasłaniając i broniąc swojej drużyny. Codziennością stałby się pushe gdzie dwa Mausy pchają jakąś stronę a za nimi jedzie reszta teamu. Teraz jest to nierealne gdyż nawet Maus musi się bez przerwy chować bo nie jest wyzwaniem dla czołgów tieru 8 jeżdżącymi na złocie.
  • 2

Ostatnio edytowano 24 lip 2013, o 03:56 przez matrrix, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
matrrix
Młodszy Chorąży
 
Posty: 383
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 02:54
Reputacja: 1107
Lis Pustyni
Nazwa w grze: matrrix

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez Mr Goro » 24 lip 2013, o 03:33

wirklit napisał(a):A) Wolę żeby pomidor nauczył się gdzie strzelać ze skórkami niż żeby lamił całe życie.
B) Jak widzę pomidora z 20k bitew w t10 psującego grę WSZYSTKIM to wiem, że muszę jechać za nim i ratować flankę.
I wcale nie trzeba być niebieskim bogiem żeby co najmniej ogarnąć słaby pojazd, na dodatek wcale nie jest trudno nadrobić straty takowym spowodowane. Jestem zielonym przeciętniakiem, a jakoś daje radę więc chyba się da.
C) Tutaj nie ma dużo gadania - jeśli rzuca mnie stockowym IS-3 na t10 albo stockowym Tigerem na t9 to na pewno będę jechał i walił srebrnymi pestkami jak grochem o ścianę... *SARKAZM*

Nie mam nic więcej do napisania.

Sam się w tym momencie znokautowałeś :)

wirklit napisał(a):C) Tutaj nie ma dużo gadania - jeśli rzuca mnie stockowym IS-3 na t10 albo stockowym Tigerem na t9 to na pewno będę jechał i walił srebrnymi pestkami jak grochem o ścianę... *SARKAZM


wirklit napisał(a):A) Wolę żeby pomidor nauczył się gdzie strzelać (...)


Widzisz powiązanie? :-p
  • 0

Garaż:
Chiny: Type T-34
Francja: ARL 44
Niemcy: Pz.Kpfw. VIB Tiger II, Jagdpanther, Hummel, Pz.Kpfw. III/IV, Pz.Kpfw. IV S., LTraktor
Wielka Brytania: Cromwell, Churchill I
USA: T29, M10 Wolverine, M18 Hellcat, T26E4, T34, M4 Sherman
ZSRR: T-43, KW-1S, IS-8, Churchill III, SU-85, KW-1
Avatar użytkownika
Mr Goro
Chorąży
 
Posty: 408
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 08:46
Lokalizacja: Tczew
Reputacja: 162
Weteran czołgista
Nazwa w grze: Mr_Goro

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez wirklit » 24 lip 2013, o 11:32

Mr Goro napisał(a):
wirklit napisał(a):A) Wolę żeby pomidor nauczył się gdzie strzelać ze skórkami niż żeby lamił całe życie.
B) Jak widzę pomidora z 20k bitew w t10 psującego grę WSZYSTKIM to wiem, że muszę jechać za nim i ratować flankę.
I wcale nie trzeba być niebieskim bogiem żeby co najmniej ogarnąć słaby pojazd, na dodatek wcale nie jest trudno nadrobić straty takowym spowodowane. Jestem zielonym przeciętniakiem, a jakoś daje radę więc chyba się da.
C) Tutaj nie ma dużo gadania - jeśli rzuca mnie stockowym IS-3 na t10 albo stockowym Tigerem na t9 to na pewno będę jechał i walił srebrnymi pestkami jak grochem o ścianę... *SARKAZM*

Nie mam nic więcej do napisania.

Sam się w tym momencie znokautowałeś :)

wirklit napisał(a):C) Tutaj nie ma dużo gadania - jeśli rzuca mnie stockowym IS-3 na t10 albo stockowym Tigerem na t9 to na pewno będę jechał i walił srebrnymi pestkami jak grochem o ścianę... *SARKAZM


wirklit napisał(a):A) Wolę żeby pomidor nauczył się gdzie strzelać (...)


Widzisz powiązanie? :-p


Dobrze, przyznam Ci rację, ale teraz jedź ISem-3 t10 z nędznym działem o penetracji 175mm i strzelaj po weakspotach. Jeśli jest się na samym dole i nie ma albo jest niewiele czołgów na tym poziomie to można co najwyżej usiąść pod ścianą i zapłakać rzewnie kiedy wszystkie pestki równo się odbijają.
  • 0

Obrazek
Avatar użytkownika
wirklit
Starszy Plutonowy
 
Posty: 85
Dołączył(a): 19 maja 2013, o 01:19
Lokalizacja: Koniec świata (e.g. k. Lublina)
Reputacja: 246
Lis Pustyni
Nazwa w grze: wirklit

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez HanysFromSilesia » 24 lip 2013, o 12:43

Ja mam 27.000 bitew. użyłem złota może w 100 klanówkowych a tak tylko turnieje które nie idą w liczbę bitew ;)

Co do XVMa na razie wynika ze nie miałem do końca racji w proporcji 25 do 75%. Jest raczej 50 na 50. Połowa graczy źle go wykorzystuje i sam xvm wprowadza wiele razy w błąd, a druga wykorzystuje go taktycznie i z rozwagą wraz ze wspomaganiem kompanii i klanówek ;)
  • 0

ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER
Avatar użytkownika
HanysFromSilesia
Starszy Plutonowy
 
Posty: 75
Dołączył(a): 9 lip 2013, o 22:28
Reputacja: 25
Dobry czołgista
Nazwa w grze: HanysFromSilesia

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez SoftRM » 25 lip 2013, o 00:09

XVM to podstawa pozwala ocenić z kim ma się do czynienia i jak zagra , niektórzy twierdzą że i fioletowi lamią , tak pewnie 1 bitwa na 100 a pomidorowi się to zdarzy 99 na 100 , widziałem wiele razy jak gracze w wysokich statystykach sami wygrywali bitwy a także widziałem jak czerwoni z 5 metrów trafić w czołg przeciwnika nie mogli - jakoś te staty muszą się robić prawda.
Tak samo kompanie jak widzę jakich przeciwników mamy to odpowiednio dobieram strategię w większości się sprawdza , inaczej gra się przeciw "zbieranie" inaczej z jakimś topowym klanem .
Co do opinii o statach i podejściu do nich , że niby kolory nie istotne i w ogóle po co to słyszałem-czytałem tylko od graczy którzy są na poziomie - czerwono pomarańczowym takie opinie , taka natura ludzka . Przykład który przyszedł mi do głowy - w poprzednim klanie jakim byłem jest gracz który ma staty ledwo pomarańczowe , oczywiście jego gadanie po co staty , są nie ważne jemu nie zależy itp tylko wesołe jest to że poprzedni klan używał komunikatora Raidcall a tam jest tak że za ilość godzin przebywania dostawało się koronki , tak więc on komp 24h na dobę włączony i staty na komunikatorze rosły ( w grze się nie dało a tu tak <boisie> )
  • 0

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
SoftRM
Starszy Plutonowy
 
Posty: 80
Dołączył(a): 4 mar 2013, o 05:21
Lokalizacja: Opole
Reputacja: 27
Dobry czołgista
Nazwa w grze: SoftRM serwer NA

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez w_wilk » 25 lip 2013, o 01:07

Nie używam XMS i nie wiem co dokładnie pokazuje, ale wydaje mi się że łatwo moze wprowadzić w błąd jak każdy statystyczny program. Jeśli bowiem pokazuje staty średnie to gracz może aktualnie grać o poziom lepiej, gdyz wielu po kiepskich początkach uczy się (sam miałem takie różnice dochodzace do 250 effi). Dodatkowo na każdym czołgu można mieć bardzo różne wyniki i doświadczenie. Nie neguję samego stosowania XMS ale uważam, że należy go używać jako wspomagania a nie podstawy do taktyki walki.
  • 0

w_wilk
Szeregowy
 
Posty: 19
Dołączył(a): 18 lip 2013, o 22:20
Reputacja: 6
Neutralny czołgista
Nazwa w grze: w_wilk

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez matrrix » 25 lip 2013, o 02:52

w_wilk napisał(a):Nie używam XMS i nie wiem co dokładnie pokazuje, ale wydaje mi się że łatwo moze wprowadzić w błąd jak każdy statystyczny program. Jeśli bowiem pokazuje staty średnie to gracz może aktualnie grać o poziom lepiej, gdyz wielu po kiepskich początkach uczy się (sam miałem takie różnice dochodzace do 250 effi). Dodatkowo na każdym czołgu można mieć bardzo różne wyniki i doświadczenie. Nie neguję samego stosowania XMS ale uważam, że należy go używać jako wspomagania a nie podstawy do taktyki walki.


Config XVM można dopasować tak by pokazywał zarówno statystyki danego gracza na jego aktualnym czołgu w grze jak i statystyki na całym jego koncie. Tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Doświadczony użytkownik XVM potrafi odróżnić dobrych graczy od tych, którzy sobie statystyki wyłącznie nabijają. Tak samo łatwo można odróżnić graczy naprawdę słabych, którzy nie umieją grać od tych, którzy grać się uczą. Prosty przykład - widzisz gracza który jedzie sobie KV3 na tymże czołgu ma 100 bitew i effi 900, sprawdzasz staty na koncie i widzisz że ma 3 tysiące gier na koncie i średnią efektywność na poziomie 800 - wniosek? Nowy gracz, który gra sobie na randomach i sukcesywnie idzie w górę. Drugi przykład - widzisz gracza w E75, który ma 600 bitew na tym czołgu i effi 600, sprawdzasz staty na koncie i widzisz, że ma 27 tysięcy gier i średnią efektywność na poziomie 700 - wniosek? Gracz, który po prosty nie umie grać i psuje zabawę innym.

XVM trzeba umieć czytać. To jest mod, który na prawdę ułatwia grę i daję nam bardzo dużo jeśli tylko umiemy z niego korzystać. XVMa nie czyta się tylko i wyłącznie na podstawie WR. Rozumienie poszczególnych znaczników jest kluczowe dla każdego użytkownika tego moda. Dzięki WN6 i WN7 doskonale widać kto nabija statystyki na kompaniach a kto w pocie czoła walczy w randomach.
  • 1

Obrazek
Avatar użytkownika
matrrix
Młodszy Chorąży
 
Posty: 383
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 02:54
Reputacja: 1107
Lis Pustyni
Nazwa w grze: matrrix

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez Doblondynu » 26 lip 2013, o 01:56

HanysFromSilesia napisał(a):Jak w tytule jestem jednym z tych graczy ,,starej daty,, ktory jest przeciwnikiem trzech powyzszych patentow czyli modow, graczy i klanow owladnietych mania statystyk oraz goldshotow...

starej daty i przeciwnik modów ?? od początku gier internetowych było mody i ciągle będą (np. taki CS to jest mod do HL tak dla przypomnienia, a w wowie mody istniały od samego początku) mody występują we wszystkich grach i trzeba się z tym pogodzić, a ludzie już jakoś tak mają wbudowane w psychikę, że nie lubią przegrywać a za to lubią sobie ułatwiać życie <spoko>
ps. ja sam mam tylko xvm + locastan (bardziej dla siebie aby widzieć co powinienem w swojej grze poprawić) + celownik z czasem przeładowania i zmodyfikowane dźwięki, reszta mi niepotrzebna.
a co do płaczu że ktoś gra z weakspotami czy na gold ammo to jest to dla mnie śmieszne bo mnie to osobiście nie przeszkadza (a wybitnym graczem nie jestem)
  • 0

"Amnestia to jest dla złodziei, a my to jesteśmy wojsko polskie." Hieronim Dekutowski "Zapora"
Avatar użytkownika
Doblondynu
 
Posty: 526
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 10:30
Lokalizacja: SKMK
Reputacja: 279
Lis Pustyni

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez BrabusEV12 » 29 lip 2013, o 00:17

XVM ssie... Często "pomidor" zrobi lepszą bitwę niż fioletowy, bo fioletowy gra dla statów, czyli wali w tego co ma np. więcej HP do zabrania, a nie w tego co ma np. 10HP (eliminując działo które może zagrozić innym, albo jemu samemu), bo za niego dostanie mniej punktów. Pozatym to wysokie mniemanie "zajebistych" graczy heh W rzeczywistości są to muły bagienne, które grają 24h na dobę, bo nie mają realnego życia heh A gry sieciowe to jedyne miejsce gdzie mogą poczuć się kims :)
  • -2

BrabusEV12
Szeregowy
 
Posty: 17
Dołączył(a): 28 lut 2013, o 16:54
Reputacja: 1
Neutralny czołgista

Re: ANTY MOD, STATS & GOLD PLAYER

Nieprzeczytany postprzez kuraq » 29 lip 2013, o 03:11

Fiolet nie dobije? Zabawne, fiolet raczej jest tym, który jako pierwszy pomyśli, żeby dobić lub się cofnąć, dlatego jest fioletem.

I pamiętaj, że każdy może mieć gorszy dzień/ szczęście. I tu po kolorze da się poznać, co akurat jest ;P
  • 0

Chiny: 121, wz-132
Francja: AMX 13 90,amx 50 100, 50b, szmata, 105 leFH18B2, lorr155
Rzesza: aufklpanther, pzvm10, jgtiger, KT, panther
USA: Szprot, t32, t34, t69, m8a1, hellcat
ZSRR: su-101, isu-152, t-54, kw-1s, IS-3, IS-7, obj.140
Obrazek
Avatar użytkownika
kuraq
Chorąży
 
Posty: 474
Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 22:42
Lokalizacja: Poznań
Reputacja: 167
Weteran czołgista
Nazwa w grze: kuraq

Następna strona

Powrót do Dyskusje, rozmowy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Reputation System ©'